Superola Champion Edition
Superola Champion Edition is a challenging runner-style platforming adventure, in which you’ll have to guide a burger loving llama in its quest to defeat the Hotdog Aliens and recover the stolen hamburgers... before they get cold!
Explore 10 worlds with over 70 super challenging stages, unlock all the costumes and map’s secrets, fight boss battles, clear bonus rounds and compete with up to 4 friends!