Super Wiloo Demake
Roll, fly, jump, and shoot your way across a variety of different platforming levels using unique power ups to reach the end of the level. Can you defeat all 5 bosses and rescue your buddy?
With 3 different difficulties, experience the quest that you desire with easier or devilish challenges.