Super Space Serpent SE / Perpetuum Mobile Bundle
This bundle contains two Retro-Neon indie games from retro arcade inspired Belgian developer, Petrus-Games.
Super Space Serpent SE: a permadeath neon retro inspired twin-stick shooter. As a ace pilot only you can save us from the invaders that came from outer space.
Survive the levels and boss rounds to get to the final boss and beat the high score.
Perpetuum Mobile: Survive as long as you can to beat the high score in this infinite retro 3D vector shooter. Fly trough the obstacles and shoot the enemies attacking you while trying to break the speed record.