Super Pixel Bundle
Take your revolver and rescue your partner in this atmospheric and punchy roguelike game.
Enter the world of PIXEL HEROES and prepare yourself for a thrilling RPG/Roguelike experience like you have never seen before!
Explore a randomized world full of hilarious events, deadly dungeons and the weirdest NPCs you will ever meet in a game!
Choose three heroes for your party and take them on a journey that will be completely different each time you start a new game. Bath in a pool of procedurally generated loot and defeat the evil forces that threaten the township of Pixton!
Enter Bahlam, a sunken city of the Old Gods, located deep in the South Atlantic Ocean. Following a shipwreck, adventurer and maritime archaeologist Nikolay Bernstein regains consciousness 36.000 feet under the sea. He's severely wounded and unwillingly connected to a supernatural Buddy-unit. Searching for answers about his displacement our main protagonist digs deep into the lost undercity, gradually realizing an ominous presence hollowing in its shadowed caverns.
On your journey home you will share your fate with a friendly tribe of mining creatures, the Wozan, who fear the Old Gods and strive to get back to the surface since their ancestors had been enslaved 5000 years ago. Some of them were able to flee and founded secret colonies deep inside the sunken ruins, others are still exploited by the hostile creatures that have overtaken the city since the Old Gods suddenly disappeared.