Super Disc Soccer
Super Disc Soccer is a tactical, turn-based soccer like game that can be played single player or by two players. Players can select and drag on their units to adjust the power and direction of the shoot. The ball physics allows you to find the perfect angle or use a genius ricochet to score a goal ! Select between different defensive and offensive formations to adjust your tactics and strategy during play. The game also features "Tournament" and "Penalty Kicks" modes where you can test your abilities.