Suika Game
"Original" is the usual Suika Game, and the player with the highest score wins. Once the box is full, play ends at that point. If the other side's score is higher, you win at that point. If you are losing, continue playing. Can you catch up to your opponent?!
"Time Limit" is a 5-minute intense competition, and the player with the highest score wins. When the rainbow gauge runs out, Poppy will drop fruits on her own, so you'll need to make decisions faster than usual!