Sudocats
Cats are wonderful creatures, but you better not put them together without a proper introduction. Plan ahead and display them in the right order so that they get along!
Relax playing Sudoku while you learn how to properly introduce cats to each other!
When you adopt a cat and already have a cat (or several) at home, you first need to introduce them gradually. Sudocats can be handy in that matter!