Steve Jackson's Sorcery!
Adapted from legendary designer Steve Jackson’s multimillion-selling gamebook series and massively expanded by the award-winning narrative studio inkle, Steve Jackson’s Sorcery! is a truly epic interactive adventure that bends its story around every choice you make, big and small.