Star Ghost
Patrol 12 star systems in the most advanced star fighter ever built. Navigate the perilous fragments of exploding planets, survive intense asteroid fields and dogfight with deadly Sentinel ships as you defend against the relentless onslaught of the formidable Metagon empire.
Fly by simply boosting to gain height while aiming the turret to blast enemies that stream onto the screen. Upgrade your ship with more powerful weapons to wipe out enemy attacks and increase your score multiplier as you aim for the highest scores.