Star Ghost
Ga op reis door twaalf verschillende sterrenstelsels in de meest geavanceerde Star Fighter ooit. Vlieg door gevaarlijke asteroïdengordels of tussen de restbrokken van ontplofte planeten, en vecht tegen de levensgevaarlijke Sentinel-schepen in de strijd tegen het ongenadige maar formidabele Metagon-rijk.
Hou je ruimteschip in de lucht en vermorzel vijanden met je wapens. Upgrade je schip met krachtige wapens om vijandige aanvallen te stoppen en de allerhoogste score te behalen!