Star Chaser for Make-A-Wish
Have loads of fun chasing stars and a new high score, all while helping Make-A-Wish UK grant out-of-this-world life-changing wishes for children who need them. The Star Chaser character itself was specially designed by a wish child and all profits will go towards granting more wishes like theirs. Enjoy!