Spelunker HD Deluxe
The legendary game "Spelunker" is back with a full remake! Overcome difficult obstacles in search of the legendary treasure! It's time to embark on an unknown adventure!
The cave is full of dangers such as various creatures and nasty traps! The slightest mistake will result in a failure! Use items like bombs, flashes, fans and Spelunker's signature jumping technique to overcome these obstacles!