Soulsland
Evil Lord Zaiden and his evil army has captured the souls of the Hero Lord Barbarus' family for a magic gravestone which is hidden inside a magical glass shield. You can destroy this magical glass shield only by defeating Lord Zaiden. Then the magical glass shield will disappear and souls can be saved. The player needs to destroy or avoid this evil army in every level and find Lord Zaiden for a final battle. The levels have also bonfires which restore Lord Barbarus health. Barbarus also has several weapons like sword, double sword, bow etc. So be the only hope and save souls.