Sokobond Express
Starting with only one atom to navigate can feel like a breeze, but don’t be fooled. As the game progresses and you learn new rules and mechanics, you’ll have to maneuver multiple molecules simultaneously on the same screen, staying on your toes and consistently reconsidering the space around you as the challenge level ratchets up. Experiment with various solutions and watch your plan inevitably combust as you must consistently rethink and reevaluate your path forward.
Thoughtfully curated and surprisingly deep, Sokobond Express takes the guesswork out of chemistry, letting you feel like a chemist without requiring any upfront chemistry knowledge. Immerse yourself in this delightful, mechanically intuitive, and elegant experience while getting lost in the art of rewarding puzzle solving.