So Much Stuff Collector's Edition
You'll search for tons of objects and trinkets through dozens of themed scenes from safari to geology and more!
With so much to find, and a variety of mini-games to conquer, So Much Stuff is a hidden-object fan's dream!
The ultimate sorting and matching game that will put your object recognition skills to the test!
Immerse yourself as you sort and organize an assortment of items for your fun and enjoyment!
Go through various levels and clear out different scenes while collecting little trinkets to fill a room with!