Snow Madness
This game provides an easy-to-play and fluent experience to player/players through both "Single-Player" and "Local 2-Player" mods.
In order to succeed in levels, you will need to get rid of unique enemies with your snowballs.
Snow Madness brings fun and competitiveness together and makes you experience an old-school atari game sensation.