Simple Number-Based Color Sense IQ Test
This game allows you to enjoy color sense-based IQ quizzes with simple operations of choosing numbers from 0 to 9.
With a variety of questions each having a time limit, problems that seem easy at a leisurely pace might be surprisingly difficult?
Since you can proceed with one question and one answer quickly, it's perfect for killing a little time.
Even problems that seem easy if you think slowly can be quite difficult to answer within the time limit!?
It's also recommended to enjoy solving them with family, friends, or viewers of game live streams.