Each side of your wooden block features a different kind of shape and you can only roll onto a block with the corresponding shape and alignment. Rolling onto a circle allows you to rotate your cube, opening up branching pathways to help you achieve your goal. Teleporting, wildcards, and falling blocks all spice up the mix.