Shipwreck Escape
Shipwreck Escape is a 2.5D immersive game with puzzle elements. The catastrophe happened when the cruise ship was sailing from Athens to Dubai. The main character is a croupier in a ship's casino and he got stuck in this sinking hell.
Solve the puzzles, save other passengers, control the two characters to walk through all levels to freedom, and find out the reason for the catastrophe.