Secrets of Magic - The Book of Spells
Dive into a magical world of witches and wizards. Travel through magical lands, relaxing music and help Victoria collect unique items along her journey to become a witch. Learn from the ancient Book of Spells in this engaging Match 3 game. And prove your skills in the Challenge mode!