Seaside Driving
SEASIDE DRIVING is a relaxing, endless driving game. Get into your car and cruise along the coast while listening to '80s-inspired synthwave music to pump up the experience. Drive, drift, dodge, jump, and collect coins to unlock additional cars and tracks. Just don't crash!