Sakura In Gameland
Sakura has been teleported to GameLand by it's helpless residents to battle the threat of the invading Wizard of Woe and his collection of malevolent monsters.
In this 2D platformer help Sakura blast her way through multiple levels across eight areas of GameLand, overcoming the many obstacles put in her way.