S.W.A.N.: Chernobyl Unexplored
S.W.A.N.: Chernobyl Unexplored is a science fiction FPS puzzle horror game, which takes place a few months after the Chernobyl Nuclear Plant disaster.
Take part in the research expedition and be one of the first people to get inside the S.W.A.N. Institute since the reactor failure. You'll discover the place kept secret by ZSRR authorities, omitted during the evacuation after the Chernobyl disaster.
Experience things that go far beyond the limit of human imagination. Face the danger locked behind the facility door. Find another expedition participant and discover the inhumane secrets of professor Kaydanovskiy - the founder of the facility.