Runefall 2 - Collector's Edition
The people didn’t have long to celebrate their previous victory after finding all the long-lost runes.
Meet brand new characters who help you on the way as you track clues to find the missing runes.
Equip yourself with a mighty force of power-ups and tear your way across the mountains of Cliffhaven.