Robot VS
In story mode, you can experience a little bit of a fictional world where robots exist.
Simulator mode includes 4 modes: arcade mode, VS mode, challenge mode and survival mode.
You can also set up teams flexibly. You can set your match to be a brawl-style match, or a team battle.
The number of robots that can try is 1-4, and the number of humans that can try is 1-4.
The number of robots and humans that can try is the same as in the challenge mode.
A drone system has been implemented so that after being defeated with a remaining cost of 0, you ride a drone and intervene a little in the battle.