Rip Them Off
Rip Them Off is a minimalistic new puzzle game of economic management and tower defense. The Board needs its profit, and it’s up to you to line the streets with shops the masses can’t resist. Choose your locations, pick your stores and earn enough to advance up the corporate ladder with its increasingly difficult challenges!
Welcome [New Hire Name Here]. We’re proud¹ to have you as the newest member² of our [Product Name Here] sales team. Here at [Subsidiary Company Name Here] we’re passionately committed to [Vague Passionate Commitment Here] and we know you are too³.
Here at [Company Name] we’re all about giving the people what they want, and what they want is [Product Name] (the ad boys have seen to that!⁴).
Maximising profit and satisfying the board will require planning. In each city, utilise suspiciously* empty locations and create an inescapable maze of retail opportunities the masses simply won’t be able to refuse!
Once you build it, they will come. And keep coming! But it’ll take more than one location to satisfy the Board’s exponential profiteering*. Combine locations and store types to really take them for all they’re worth and open up exciting new opportunities around the world!