RichMan 4 Fun
When you enter the world of "RichMan 4 Fun", you will find yourself in a property management game full of opportunities and challenges. You can experience the fun and sense of achievement of making money and managing assets. The game is played in rounds, and the number of steps to move on the map is determined by rolling the dice. You can accumulate assets by acquiring real estate, building houses, and investing in the stock market. The game also has a rich variety of card props that can help you achieve your goals more easily, defeat others, and become the richest tycoon player in the game!