Rescue!DROPKICK ON MY DEVIL!!
The lines you draw become three-dimensional and protect ""JASHIN-CHAN"" from obstacles and enemies, but the game is over when the lines themselves collide with each other.
Only you can save ""JASHIN-CHAN""! Protect ""JASHIN-CHAN"" in every way possible!
3) If you can protect your character, the stage is cleared and you can proceed to the next stage.
It's compatible with button and keypad controls, so you can also enjoy it in TV mode.