Repentant
Experienced criminal Oliver begins to suffer from strong remorse after the terrible deeds of which his family has suffered. Unsuccessful attempts to restore relations with his ex-wife further worsen his condition and alcohol dependence.
One day in a small shop, he becomes a witness of a robbery committed by a young girl. At this moment, he gets the opportunity to atone for his sins by helping another person. But who really needs help and who is the victim? It remains to be seen.
Repentant is partially a sequel to the game Little Kite, but it can be played by a person who is not familiar with Little Kite.