Rally Racer: Offroad Racing Car Game
Sand is not enough? Drift before your opponent and spray other cars with DIRT! Send a rain of rocks right to your opponent’s face! Have all fun of rally car games in the 4x4 simulator. Neither weather conditions nor ice on the road should stop you on the way to win in this crazy racing game. DRIVE FASTER! Drive like a monster! Become the champion of Rally Racer 4x4!
Choose between 18 rally racing cars. Set your big offroad friend to the max. Show what your tuned SUV is capable of. Show the true champion of rally car games.
Do you like to race, drift or just rip up the asphalt? Tune your car and do it all! DRIFT max like a pro! Try driving an offroad racing car game is your chance to tap into dirt racing! Experience motorsport as exciting as it is with the new rally simulator. Drive cool cars, win challenging races, become the champion of Rally Racer 4x4!
Test your spirit and go through all the challenges, stunts, race against the HELICOPTER, because YOU CAN DO IT! Play Rally Racer 4x4: Offroad Racing Car Game right now!