Rainbow Yggdrasil
Rainbow Yggdrasil is a roguelike game The color of heroine, monsters and even dungeons change into various colors. We use "RGB" as an abbreviation to express color. In this world of Rainbow Yggdrasil, RGB itself becomes the parameter. Please experience this brand new game design. # Deep world view and scenario Scenario mode is consist of with total 30 dungeons. A girl explores an iridescent world tree "Rainbow Yggdrasil" in a white world. Can she find the truth of the world?. # Roguelike game’s endless journey awaits you Auto-generated dungeons, the greatest feature of roguelike game, will invite you to an infinite labyrinth of Yggdrasil. You can enhance/synthesize items and compete your clear turns with other players all over the world. === Prologue === -On that day, I woke up in a white world. I had no memory before I fell asleep. The only thing I remember is... that I am "human" being. In my sight, there is a vast world of nothingness... and a huge world tree shining in rainbow. Why has the world become like this? What does that world tree exist for? Why I can recognize "that" is a world tree by just one look? I must understand... about this world, and about myself. I had nowhere to go anyway, so I started walking to the tree.