QUByte Classics: Thunderbolt Collection by PIKO
Thunderbolt Collection is a compilation of two vertically-scrolling shoot ‘em ups from the series Thunderbolt released in 1995 exclusive on east.The QUByte port brings the 8-bit and 16-bit versions of the game, both with official English localization and new features to improve your experience like: control remapping, which allow players to customize controller buttons as they like it better, different screen types and save states.