Pocket Warriors
Use your abilities and precise timing to defeat your enemies for the glory of Zooricia! With diverse attack combinations, find what works best for you to take down the evil enemy forces.
Play with up to 4 friends in couch co-op mode to fight side-by-side or go into the PvP and challenge each other's skills in a fight to the death.