Pocket Quest
Traverse through impoverished towns, vast oceans, dark mines, dense forests, and other undiscovered places. Fight a variety of enemies from tame rats and boars to giant orcs and trolls. Earn loot from your travels and deck your hero with legendary weapons and armor!
Match the gems with your strategy and attack! Combine multiple gems and skulls in one turn to unleash devastating combos on your foes!