Pixel Game Maker Series Project Nosferatu
250 years ago, humanity was forced to the orbital space colony Pangaea by the subterranean beings known as "Umbrakhs." Following a crisis in Pangaea, your group is stranded on the conquered planet Tatenia. As Regal, Second Prince of the Empire of Elysium and wielder of the cybernetic materialization implant "Nosferatu," survive the varied dangers and landscapes surrounding the abandoned capital Tartarus and uncover the mysteries of the Umbrakhs!
A complex story about the mystery of the nocturnal, subterranean species known as "Umbrakhs."