Pipe Dream
Change your character's color as the level and pipes dictate and try to get the keys placed in certain places in the shortest way possible!
Changing color palettes and atmospheres from level to level will give you a different experience in every level!
The quick restart option allows you to quickly restart levels and search for different paths!