Pink Explorer
Gameplay of Pink Explorer is made to be fun & satisfying! Use double jumps, wall jumps, gravity to beat all 20 different levels! Every level has something different to offer. Many unique enemies & puzzles across all the levels!
No time to play all the levels in one session? Don't worry! Pink Explorer has a saving system so every level you unlock stays unlocked!
Pink Explorer offers the highest quality retro arcade soundtracks. The game has many different full length soundtracks for you to listen to while playing!