Paint Ball
Paint ball is a fun small platformer game where you are a paint ball and try to escape the level and reach the flag. Although it is a difficult platformer game, the motto is clear "Easy to learn and fun to master". This makes the game great for beginners and a challenge for seasoned players. Different levels will test your wall slide, jump and double jump skills. After you complete all levels the random challenge is unlocked which will get progressively more difficult after completing each challenge. Happy painting!