Ori and the Blind Forest: Definitive Edition
The forest of Nibel is dying. After a powerful storm sets a series of devastating events in motion, Ori must journey to find courage and confront a dark nemesis to save the forest of Nibel.
Winner of several prestigious awards, Ori and the Blind Forest tells the tale of a young orphan destined for heroics, through a visually stunning actionpPlatformer crafted by Moon Studios. Featuring hand-painted artwork, meticulously animated character performance, a fully orchestrated score and dozens of new features in the Definitive Edition, Ori and the Blind Forest explores a deeply emotional story about love, sacrifice and the hope that exists in us all.