OTTTD stands for Over The Top Tower Defense, and you'll see why when you're blasting 9 kinds of hell out of a floating robot shark that's making a beeline for your HQ.
Well we dont have that many but... we've put a lot of work balancing the the 30+ we do have along with 12 tower types and 6 different damage types.
The range of enemies in OTTTD is wide enough to soothe even the itchiest trigger finger. Floating eyeballs? Check. Gunclams? You know it. Giant Wartoises? Of course. And we're pretty sure we are the ONLY game with a motorcycle riding squid in it.