OTTTD staat voor "Over The Top Tower Defense" en je zult zien waarom, wanneer je een kogelregen en lasers loslaat op de vliegende robothaai die op je basis afstormt.
Zo veel hebben we er helaas niet... Maar we hebben hard gewerkt om de 30+ die we wel hebben zo gebalanceerd mogelijk te maken.