NinNinDays
In this romantic adventure game set in Akihabara, you'll laugh and you'll cry over the entertaining lifetyle of a female ninja and the main character's cohabitation!
Known only as "Ninja", these mysterious mercenaries have worked in the shadows of history from ages past.Dealing in espionage, secrect plots and assassination, the ninja brought prosperity to Daimyo and Fuedal lords from the shadows.
It is from this village that Sumire was commanded to leave, with orders to train in the city by her father, the village chief.