My Lovely Pets Collector's Edition
As any pet owner can tell you, our constant companions are full of personality and love to cause mischief by hiding in the most unusual places!
Visit relaxing locations to find these funny, playful pets and colourful hidden objects, and enjoy a treasure trove of favourite mini-games!