Mushroom Wars 2
Mushroom Wars 2 is an award-winning sequel to the critically acclaimed Real-Time Strategy hit built upon the core gameplay experience that made the original Mushroom Wars so enjoyable.
Once you’re confident in your skills, putting your mushroom army against other players is the best way to improve. Mushroom Wars 2 comes tournament-ready, with a league system and ranked matches that make for fierce competition. In addition replay feature, and spectator mode make it easy to enter the competitive scene. Just want to enjoy a friendly skirmish with your friends? Custom games let you try out new strategies with up to three friends in free-for-all or team-based matches.
Whether you are battling enemy hordes in the the depths of the single-player campaign, or competing against your friends in various multiplayer modes, Mushroom Wars 2 provides intense, fast-paced short-session battles!