Montgomery Fox And The Case Of The Missing Ballerinas
When the ballerinas mysteriously vanish from the theatre, Detective Montgomery Fox jumps into action.
Now, he must sift through clues to discover who is pulling the strings. However, the path for cunning detective Fox won't be smooth.
Visit dozens for locations and search through hundreds of hidden objects and items while you solve riddles and play mini-games in this hidden object adventure game!
Play it by yourself or with your kids, this game makes a perfect choice for every hidden object fan.