Mon Amour
Welcome to our pastel-colored wild world, where love comes in all shapes and sizes! Survive the gauntlet in this pixelated land, and you may kiss your princess... and all 64 of her loyal subjects!
Three love-starved witches have spirited your princess away to the nightmare land of Babastille, along with all 64 members of her loyal royal court! Only your kiss can save them all from certain death!
As more of your rivals in love pay dearly with their lives in their own quest to kiss-em-all, you’ll get notifications delivered to your kingdom of where they croaked! Take heed of these death notes, and try to stay ahead of their scores, time and time again!
Soothe your sorry soul with the seamless stylings of improvised vocal jazz! Mon Amour features a never-ending, ever-changing stream of scat-singing as you spin your way toward true love!