MistWorld the after
"MistWorld the after" is a classic-style RPG that takes place in a vast, open 3D field.
The story unfolds in the aftermath of "MistWorld," but "MistWorld the after" can be enjoyed as a stand-alone title.
Ignaz is a hunter who manages the forest where he lived with his late grandfather. Recently, he has noticed an increase in the number of strange "monsters."
Ignaz and Marie, the capital librarian, are in pursuit of the missing forbidden book, where a plot to resurrect the evil deity is revealed.
You can obtain unique equipment from many monsters, which will undoubtedly aid you in your adventure!