Metal Mind
AWC, an organization of politicians, scientists, engineers and secret agents, believes that robots should not have wills of their own. They have begun rounding up robots all over the world to deprive them of sentience and enslave them. As an awakened robot, you will embark on a journey of resistance in your search for the liberation of your kind.
Equip your body, core and actuator parts with over 100 weapons to equip. Create your own build with multiple modifications including heat, weapon spin speed, cooldown, power, armor pieces and more. Use your creation to turn this small robot into a lethal monster weapon!
Gorillas, brains, bombers... Challenge "overseers" of robot society, drive out the "wicked hounds," breach "security" and deliver the killing blow to the Final Inquisitor!