Melonizard
2D Adventure/Action game where stealth is at the forefront. With 22 separate levels, each one offering a different experience, you'll be asked to be careful and overcome the different obstacles to reach the fruit at the end of each level! Be prepared for obstacles that will require you to change your strategy as the levels change! Enjoy this adventure with the changing atmosphere, enemy variety, difficulty and level design as you progress!
>3 different weather conditions, and witness enemies and obstacles that diversify according to the changing weather!
>Use the surrounding items correctly and take advantage to hide from your enemies! Test yourself to see if you can get into the bushes in time to avoid the enemy's line of sight or reach the barrel in time to escape the storm!