Can they save multiple dimensions and restore order to Gamindustri?
A new group has replaced Gamindustri’s Goddesses seemingly overnight, and Neptune’s nowhere in sight! Warped into a decimated new dimension, the Nep sisters join a mysterious Goddess to fight against a massive new threat to save the Zero Dimension.